uncertainty

Ada kalanya setiap orang pasti akan mengalami kesusahan dalam menjawab pertanyaan ini, ya, pertanyaan tenang masa depan, Masa depan, suatu hal yang sangat abstrak...full of uncertainty.

And that's what happening to me this time. People were talking about what will they gonna do, kayak kerja praktek dimana atau magang dimana. They can talk about what they wanna do but somehow, I felt like I don't know what I wanna do. I am stuck in here with the same old activities, and I am not growing and sometimes saya ngerasa saya sedang mengalami kemunduran.

I don't know what I love anymore, what I know is I want to enjoy the day and live for the day but that's not it. Gue pengen bisa jadi orang yang udah tau apa yang mau dilakuin sekarang dan nanti, gue iri banget sama orang-orang yang udah figure out mau ngapain.

I'm trying but maybe I have to try more, maybe I haven't try good enough. and maybe I have not try anything or maybe I don't know how to try...I'm just to clueless. Don't know what to do, all I see is my failure. Mungkin gue lagi ada di dasar perputaran roda kehidupan gue, pffft

Postingan Populer